solid

Feil eller mangler

Dersom du skulle oppdage feil eller mangler ved din bolig skal dette meldes ifra til entreprenøren på boligprosjektet. Her finner du informasjon om hvordan du går frem dersom det skulle være noen saker du ønsker å ta opp.

Reklamasjonshenvendelser til Solid Entreprenør AS 
Reklamasjonshenvendelser håndteres av Sluttkundeavdelingen i Solid Entreprenør.  

Alle reklamasjonshenvendelser skal meldes inn via Kundeportalen
Da sikrer vi korrekt registrering av saken, og legger til rette for effektiv behandling. 
Du kan kun sende inn én sak per henvendelse. Dersom du har flere saker må disse altså registreres hver for seg.  Det er viktig å legge ved bilder, slik at vi ser hva saken dreier seg om. Etter registrering vil du motta en bekreftelse på mail om at saken er mottatt, sammen med et saksnummer.  

I kundeportalen kan du også følge status og sende oss meldinger eller spørsmål direkte i saken. Link til pålogging i Kundeportalen finner du her.

For andre henvendelser kan du kontakte service@solid.no.